Thursday, January 22, 2009

KEJAMNYA BANGSA BERNAMA ISRAEL!!!

Israel tembak budak di kepala
Peluru melekat di otak dipercayai kesan tembakan jarak dekat: Doktor

KAHERAH: Doktor yang mengendalikan satu-satunya mesin pengimbas otak di hospital di Mesir berhampiran Gaza terkejut apabila mendapati ramai kanak-kanak Palestin yang tiba dengan peluru berada di dalam kepala.
pendeta Yahudi mengeluarkan kenyataan agama membolehkan wanita dan kanak-kanak Palestin dibunuh dan mengampunkan setiap penduduk Yahudi yang melakukan jenayah itu.
Tindakan pembunuhan beramai-ramai oleh rejim Zionis di Semenanjung Gaza selari dengan ajaran Yahudi menganggap pembunuhan itu sebagai ‘hukuman besar ke atas musuh.’
10 kali lebih dahsyat gempa bumi


Kemusnahan di Genting Gaza digambarkan 10 kali lebih dahsyat daripada gempa bumi.
Ratusan juta dolar diperlukan membantu 1.4 juta penduduk di Gaza manakala berbilion dolar bagi infrastruktur.

Kemusnahan yang berlaku di Genting Gaza akibat bedilan Israel selama lebih tiga minggu, digambarkan sebagai sepuluh kali lebih dahsyat daripada gempa bumi.

Israel adalah bangsa yang zalim dan kejam! Selama beberapa minggu melancarkan serangan bertubi-tubi bukan sahaja yang melibatkan pos ketentran, tetapi turut memusnahkan hospital, kawasan perkuburan, sekolah dan rumah-rumah awam. Masyarakat dunia hanya memandang di kaca-kaca televisyen dan berbisik...."Oh! Kasihan!"

Doa kita sebagai seorag muslim keatas saudara seaqidah adalah menjadi farhu ain buat semua. Lafazkan qunut nazilah dan titipkan doa ikhlas buat mujahidin Palestine serta Islam di bumi Palestine.. Allahakbar!

No comments: